marți, 7 octombrie 2014

Cristian-Alexandru Catana - Ce-ar insemna?



Şi o să-mi împrăştii versul către tine,
În 7 zări să-l suie vântul sus pe creste…
Vei spune că-s doar vorbe-n vânt…
Dar sunt vorbe-n dor care mă dor,
De ele să îţi pese…

Ce-ar însemna ca dorul meu
Să fie o cascadă?
M-aş naşte din izvoare line
Şi în şuvoaie-aş şiroi spre tine,
Cu bolovanii m-aş lupta,
Cu maluri de nisipuri pline,
Dar n-aş seca…
E lupta mea cu mine…

Ce-ar însemna ca dorul meu…
Să fie o floare dintr-un colţ de munte,
Doar tu ai şti că înfloresc,
Departe de grijile-ţi multe,
Şi-acolo-n lumea crestelor cărunte,
Pe stâncile de doruri pline…
Tu ai urca necontenit când ştii,
Că înfloresc doar pentru tine…

Ce-ar însemna ca dorul…
De fapt, să fie…
Poetul ce scrie…
Această simplă poezie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu