sâmbătă, 26 iulie 2014

Lasati-ma...

Te iert ca m-ai facut sa sufar. Dar pe mine nu ma iert ca am iubit din nou. Sa ma fereasca Dumnezeu de acest sentiment, de acum inainte!
Sa ma invat minte sa nu mai cred in promisiuni, sa nu ma mai atasez de lume, sa nu mai pun suflet, sa nu mai iubesc, sa nu mai cred in eternitate, cand totul e atat de efemer. Sa realizez ca oamenii vin si pleaca, iar singurul care ramane... sunt eu!
Sa-mi intre bine in cap: sa nu mai depind de nimeni, sa nu las alta persoana sa fie motivul fericirii mele, pentru ca, atunci cand pleaca, o ia pe toata si te lasa cu sufletul gol! Sa nu-mi mai daruiesc inima atat de usor, pentru ca m-am saturat sa ii lipesc cioburile!
Nu ma faceti parte din viata voastra, daca nu aveti de gand sa ma pastrati pana la final, asa cum sunt! Lasati-ma sa mor linistit, singur si trist, in amaraciunea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu